1/22/2013

LAZY TUESDAY

 

Danas nešto drugačiji lazy Tuesday. Reč je o seriji fotografija “Club Mediterranee At St. Moritz” by Paul Schutzer, iz 1966. Fotografije, koje sam pronašla u Life-ovoj arhivi, adekvatno ilustruju lenji zimski utorak po mojoj meri. Priča naravno, kreće od voza.

A u vozu…



Posle voza, spereš voz i pravac staza…



Pa malo odmoriš i presečeš čitavu priču tako što proslaviš uspešno spuštanje.




Onda, naravno, nastaviš… Ne toliko brilijantno doduše…



Pa opet malo odmoriš… I ti imaš dušu…



Predveče se prebaciš u hotel.
Tu se malo sabereš i prikupiš (uz kuvano vino, recimo)…



 
A uveče treska… To se ne prepričava. Ko je bio – sve zna.

                         


Pa onda ranim jutarnjim kući da se saberu utisci…


2 comments:

  1. jao ! ova prva slika je esenca mene..znači, sunčanje, nešt fino žestoko in glam marama;) minus sneg..no. no, no:D
    prekrasne fotke...podsečaju me na fotke moje mame i take, mldi, lepi, presretni, Alpe, fino društvo, brezbrižni..pred njim ceo Svet!
    Life-ovi arhvi su prekrasni.


    ReplyDelete
  2. I mene! na stare slike i old school zezanje!
    i jeste life ima izuzetnu arhivu, samo covek mora da zna sta trazi. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...