1/03/2013

2012 IN BEATS

 

2012.jpg

picture courtesy of
Lina Forsgren for Astropol

Iako sam ove godine zbog gužve i konstantnog seljakanja propustila dobar deo muzičkih izdanja, delovalo mi je da bi bilo baš gre’ota prekinuti ovu lepu tradiciju. Enivejz, predstavljam vam moj izbor “naj vrh” prošlogodišnjih hitova… Ovaj put dominantniji mellow sentiment.

 

TRACKLIST:


1. Dean Blunt feat Inga Copeland - Narcissist II
2. Hackman - Forgotten Notes
3. Julian Malone - 7Milli
4. The Hics – Lines
5. Toro y Moi - So Many Details
6. Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
7. Teebs - While You Dooooo (Extended)
8. DoC BaTTLE – ABM
9. d'Eon – Transparency
10. THEESatisfaction – Deeper
11. POLICA - Happy Be Fine
12. Gang Colours - On Compton Bay
13. Flying Lotus - All In
14. Fox Sui - Summer Storm
15.  Freddie Gibbs and Madlib – Terrorist


------------------> CLICK HERE <------------------

PS: fixed link

12 comments:

  1. sretna ti godina draga Jovana i hvala za sve vizuelne i muzičke poklone u prošloj godini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala matildice, bilo mi je zadovoljstvo! :))
      i ja tebi zelim srecnu novu!

      Delete
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2013 !!!

    ReplyDelete
  3. Srecni praznici od <3 Pratim i obozavam tvoj blog vec duze vremena i radujem se svim ljepotama koje nas ovdje ocekuju u 2013.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, takodje! Sutra stize jedan veliki post:)))

      Delete
  4. Cela lista ti je(po običaju)predobra, ali d'Eon – Transparency!! Ne mogu da verujem da neko osim mene voli tu pesmu! Već religiozno pratim tvoj blog, ali sada si me kupila za svagda!Srećna nova tebi i tvom divnom blogu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, da - obozavam tu stvar!
      hvala ti!!! srecna novaaa!

      Delete
  5. ♥_♥
    hvala na svim beatpie divoticama :*
    oh, i meni izlazi permission denied :/

    ReplyDelete
  6. ukinuli su megaupload i od tada kuburim sa sharom...
    za sada jedino ovako preko 4share, ali moras da napravis nalog ili da se logujes se preko fb/a. uzas :/

    ReplyDelete
  7. ...na kraju sam uspela. taman ono sto mi je trebalo ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...