4/05/2011

SHARON WEISER

I’m a cactus person. Delom zbog toga što ih stvarno volim, a delom i zbog toga što nemam green thumb pa je svaka biljčica kod mene pre ili kasnije osuđena na slow and painful death.   Mislim da je moja ljubav dodatno boostovana upravo ovom činjenicom.

Kao klinka sam ih mrzela, možda najpre zbog traume koja je posledica mog hvatanja kaktusa otvorenim dlanom. Kakvo pakleno iskustvo… A onda sam valjda kapitulirala usled neobjašnjive smrti mojih ljubičica, i prešaltovala se na kaktuse, jer budimo realni, čak i ako zaboravim da ih zalijem i promašim rok za 15 dana – there’s no real harm in it, is there? Ali, moram da se pohvalim da mi je pošlo za rukom da obogaljim kaktuščić iz ikee.

Uglavnom, kad podvučete crtu – svima vam je jasno da je sa bockavcima neuporedivo mnogo lakše i da su mnogo zahvalniji za to što se povremeno setim da ih zalijem. Jedino što je diskutabilno je njihov appearance , tj. lepota.

E tu na scenu stupa Sharon Weiser sa svojom serijom slika Contemporary Cactus 

Seriously,  kaktusi su prekrasni rezervoari lepote sa druge planete. Pa još ako im nikne poneki cvetić - ne postoji ništa slađe. Deluju tako trapavo i bleskasto onako debeljuškasti sa tim  cvetićima u “kosi”. A šta je sa onim drečavim, kiptavim klobučićima, ili onim kraljevskim primercima iz Južne Amerike?

P.S. posle ovoga sam otišla da zalijem zaboravljeni kaktus.

12 comments:

  1. hahah, kao da sam ja pisala.
    meni je mama poklonila ljubicice, koje su isto uvenule zbog moje nemarnosti, pa su mi dali kaktus, koji se isto sparusio (toliko o mojoj brizi), sva sreca pa ga je decko spasio.
    ali da, kaktusi su savrseni. samo ja mislim da nikad necu docekati taj cvet.
    *

    ReplyDelete
  2. čoveče. pa o tome ti govorim. ove slike su da ih sve reprodukujem i polepim radnu sobu. pa mislim da bi tu nastao mnogo lud nakit. pa da se odmah bacim na posao, dok me još drži ovakva inspiracija! sa vr še no!

    ReplyDelete
  3. @ barbara - mozda mozes da kupis kaktus sa cvetom. :))

    @ marinus - super! drago mi je sto sam te potrefila, bacaj se na nakit - bas me interesuje kako ce da izgleda nova serija. :)

    ReplyDelete
  4. kad ti se probudi osecaj za cvece spremna si za potomke. negovanje etc. ja se sad spremam da avokado kostice pretvaram u drvece, juce sam to videla kod drugara, izgleda spec-ta-cu-lar.

    ReplyDelete
  5. znam za avokado foru, probala sam, ali sam na kraju odustala jer nisam mogla da vucem teglu sa sobom u budimpestu.

    sto se potomaka tice, mislim da u ovom trenutku ne mogu biti dalje od toga. ljudi planiraju porodicu, a ja planiram jos jednog psa. tako to ide kod mene. :)
    bice, ima vremena. <3

    ReplyDelete
  6. hehehe sareno sareno :D
    i ja volim kaktuse, imam ih 5-6 u sobi :D
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. počinjem ozbiljno da zaostajem u praćenju ovog bloga: imam novi komp i softver na poslu s kojim ne mogu da otvorim beatpie, a da nešto menjam, ne smem.
    sjajni kaktusi! i kaktus persone mogu daleko da doguraju. znam jednog čija kolekcija nadmašuje 1000!!! taj ih povremeno zalije izlapelim pivom.

    ReplyDelete
  8. @ jasmina, pa bas mi je krivo. probaj preko google reader-a. tu verovatno nece toliko da koci. :(

    ReplyDelete
  9. Ja sam uspela da jednom kaktusu dodjem glave tako so sam ga previše zalivala! Kao, verovatno bi oni hteli da žive na nekom kišnom mestu i da pijuckaju vodu svaku čas, ali nisu imali sreće pa su odrasli u pustinji.... so wrong! Prvo mu je istrulio cvetić, a onda i ostatak :(
    A onda sam zimus ubila čtavu šumu muškatla! Ubica, to sam ja!
    Sad imam pokušaj sa orhidejom koja odbija da cveta i još jednim kaktusom, dobro radi za sada :D
    Super su slike, mislim da njih čak ni ja ne bih ubila ;D

    ReplyDelete
  10. e tako sam ja obogaljila ovog mog mucenika. sa previse vode. krenuo je da truli... uzas. dobro je da sam se zaustavila na vreme.

    ovde toliko cveca jeftinog ima, da je to cudo. al stvarno mi je frka da nesto uzimam jer nisam pouzdana. :)

    ReplyDelete
  11. p.s. odmah sam prosledima mami koja ih obozava... sad ce i tebe da obozava... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...