4/08/2011

BEACH HOUSE

U životu, pored onih godišnjih planova, treba vrlo promišljeno osmisliti i long term ciljeve.

Ništa preveliko da vas u startu ne bi demotivisalo i obeshrabrilo. Treba da bude dostižno i dohvatljivo, pa onda kad ga dohvatiš pičiš dalje. Ali, dakle – promišljeni ciljevi. Velike stvari. Par komada. Ja svoje polako, ali sigurno štikliram. Nezamenljiv je osećaj kada uspeš da precrtaš nešto krupno. Posle toga nekako lakše guraš ka ostatku, zato što znaš da možeš, imaš taj konkretan uspeh u iskustvu. Toga se treba setiti kad krene da zapinje.

Ja nemam previše tih “krupnih” želja. Mahom su to one standardne stvari. Ali na tu odabranu listu uspela je da se promuva i kućica na plaži. Ja stvarno volim more. Zvuči blesavo, s obzirom da je ostatak liste prilično ozbiljan, ali baš ta kućica na plaži sa preostalim stavkama, mojoj ultimativnoj listi daje neku ravnotežu.

"All work and no play makes Jack a Dull boy. But all play and no work makes Jack a mere toy."

Anyway, my beach house, nije plain beach house. Ja hoću THE beach house, mesto gde pulsira radost, gde se osećaš nagrađeno i nahranjeno. Centrirano - to je prava reč. Neću ništa ogromantno, neću ništa high class i luksuzno, jer tome služe hoteli. Generalno, ne podnosim te prostore koji su toliko zategnuti i našminkani da u njima ne možeš da se ponašaš komotno. Ja tražim nešto malo i ušuškano, gde ću da dam prostora “svojoj duši da pušta boje”, ne vodeći računa ni o čemu posebno, sem o nama (koliko god da nas ima)  koji ćemo tu da uživamo. I “puštamo boje”. :)

Na moje veliko iznenađenje, pre neki dan sam sasvim slučajno (pokušavam da rekonstruišem putanju, ali mi ne polazi za rukom) natrčala na jj LOCATIONS – sajt iz snova. Neću ništa da vam objašnjavam, insistiram da sami klikćete i istražujete kad ugrabite priliku. Uglavnom, u roku od tri “klika” dospevam do ovog čarobnog mesta. In not so many words – to je to.

BEACH HOUSE: USED TO BE

 

8 comments:

  1. savršena je :)... već me prva fotka očarala, u ostalima se već vidim... divota... :-)

    ReplyDelete
  2. Pre svega, moram da kazem, da je tekst odlicno napisan. Citat je sustina svega. Koliko za ozbiljnim snovima treba juriti i za blesavim, da se ne bi "urobotili". Slike su predivne, ali sajte je savrsenstvo!

    ReplyDelete
  3. prelepooost :) bas po mom ukusu. mali raj.

    ReplyDelete
  4. @ marina - :))

    @*lu* - hvala. citat je sjajan, cesto ga rabim. bas se radujem sto ti se dopada sajt, ja sam provela na njemu sigurno sat vremena u prvom cugu.

    @ marinush - prelepost... kakva kovanica. prelepo i post in one. svaka cast! :*

    ReplyDelete
  5. meni pri pomenu plaženske kuće prvo na pamet ovaj spot: http://www.youtube.com/watch?v=yZzgoFhLZ5E
    čak mi i liči na ovu tvoju preporuku :D
    kućerak je super želja, zamisli kako je super kad možeš da skokneš na vikend da dišeš morski vazduh i gledaš u talasiće... i povedeš drage ljude da dišu i ... puštaju boje, da! :D

    ReplyDelete
  6. super si se setila k d lang.
    nego post mi se zove beach house, bend se zove beach house, pa je zbog toga tu. :)))

    a cim "nabavim" kucerak, javljam ti se. :)
    <3

    ReplyDelete
  7. ovo me podseca na onu tvoju prichu o kućama-prikolicama... :) joj, sad mi se ide na more jos vishe... izvrndupish se, pustish mjuzu, a pesak medju prsticima... mnjam!

    ReplyDelete
  8. jao, setila si ih se! koji si ti car. meni je to jedan od omiljenih postova. <3<3<3<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...