4/13/2011

FANSY TREEHOUSE

Ok, priznajem.

Ja sam apsolutno, kompletno, from head to toes mesmerized with Fancy Treehouse. Zanimljivo je to što ja nekako najmanje pratim blogove tog tipa. Možda zbog te annoying Jeffrey Campbell shoes & YSL rings uniformisanosti. Just saying…

A možda mi jednostavno treba malo vremena da istražim, procunjam i nanjušim nešto poput ovoga. Nešto što će malo da razmrda, protrese i proluftira tu jednoličnu priču.

Tako se, na primer, u mom google readeru, pod tagom fashion mogu naći blogovi poput Hannah and Landon, Milk Teeths, Tales of Endearment, Stay Fancy Free ili od skora Fancy Treehouse.

Fancy Treehouse  sa Coury na čelu, je možda najadekvatniji primer za drugačije,  autentično i nepretenciozno. Baš kako te stvari zapravo treba da izgledaju. Ispade na kraju kako je blogovanje o garderobi nekakav usamljenički poziv, ali - at the end of the day, sve što vam treba je samo petlja i dobro oko, očigledno.

COURY JE OZBILJNA!

Ona to radi profi, i pritom uspeva da se zabavlja i da zabavi. Ništa nije nategnuto, možda je dakle, u tome fora. Fotografije su besprekorne, njeni outfiti su savršeni, diskretan komentar sa strane – sve to vabi da se vraćate, listate, oduševljavate … over and over again.

I kao i do sada,  valjda to ide tako kad se iskreno oduševim sa nekim blogom, ja ne umem da izaberem desetak fotografija i tu da stanem. Ja moram da overloadujem i oversharujem. I ovog puta za to imam golem razlog. Opravdan razlog.

Po atmosferi me neodoljivo podseća  na  Gelato Pique i njihov sjajan lookbook.

 

Njen stil je i-zu-ze-tan, besprekoran. Odmeren, ležeran, izverziran i suptilan… Mekan, ženstven i pitak. Dosledan. Mrvicu quirky.

Za početak - Coury jednostavno miriše na sebe. Mahom se sve vrti oko dobrih boja, vintage krojeva i par sjajnih, modernih detalja. A onda dodajte i fotografije koje sjajno ilustruju general mood tog dana. Pa to onda dodatno otvori i razgali…

Potpuno je probijena fasada onog standardnog. Nema tog bragging and swaging.  Jednostavno i  prijemčivo. I što je potencijalno najbitnije za sve blogove tog tipa – unique i interesantno. NOVO.

 TRÈS JOLIE!

Uglavnom, jedna vredna, ohrabrujuća lekcija iz stila. Stvari su u principu jako jednostavne. Treba samo konvertovati zainteresovanost u hrabrost neophodnu za sopstveni stil. To je cela formula.

 ______________________

très jolie

11 comments:

  1. Dzulija Robeeerst <3 obozavam je, a ova kolekcija i slike su bas super! :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja bas volim da razgledam slike sa tvojih postova i tako se zanesem u razgledanju .....:-))))))

    ReplyDelete
  3. hvala na ovom otkriću! volim kad naiđem na taj poseban šmek, fotke su tople i ušećerene taman koliko treba, a ona je skroz simpatična. blog vredan izlistavanja u nedogled :)

    ReplyDelete
  4. <3

    strava! drago mi je. i meni je ona neverovatno otkrice. malčice je ušećerena, ali ne smeta ako si girly girl. ja jesam. :)

    ReplyDelete
  5. o da, devojčurak na kvadrat. proleće čini svoje ;)

    ReplyDelete
  6. Pratim je od nedavno i ja sam odusevljena njenim stilom:)

    ReplyDelete
  7. ja cu vise da "odlepim" od raznih blogova:))))Pocela sam od skoro da pratim par...pa ajd jos neki.....pa jos neki i sad ne mogu nista drugo da radim kad izdvojim vreme za kompjuter kog imam sve manje i manje osim da pratim blogove,a i ovaj mi deluje zanimljivo:))) Mada evo moram da priznam javno da su mi za sad tvoj i blog Jane Orsolic omiljeni i kod vas svracam svakodnevno,sve citam...upijam...divim se slikama:))) i takooo. Super ti ovo radis,svaka cast!!!!

    ReplyDelete
  8. hvala. uvek mi je lepo kad me smeste sa janom u kos, obzirom da je i sama pratim i obozavam.:)

    drago mi je da ti se dopada blog i sto se vracas i listas. to valjda znaci da radim sve kako treba. :)
    uglavnom, dobro dosla! nadam se da cemo uskoro opet caskati. pozdrav i pus!

    ReplyDelete
  9. Mene je odusevilo to sto ona sve te outfit-e sa slika posle prodaje. :)

    ReplyDelete
  10. bravo n!
    zapravo da, ogroman deo toga se posle prodaje. ne znam kako sam propustila to da kazem. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...