8/04/2010

Teodiceja

uvek sam se divila košnici.
svi ti predivno pravilni šestougaonici identičnih dimenzija, bez greške - delo su vanzemaljaca što se mene tiče. a onda i ta čudesna posvećenost pčela, hijerarhija koja se poštuje. law & order, majke mi.
nema haosa, redova, nepropisnog parkiranja.
med i šestougaonici, and that's about it.
moje neizmerno divljene prema košnici dotakle su fotografije David Zimmerman-a.
a onda sam se setila Lajbnicove Teodiceje i njegove analogije sa slikom. kada u sliku gledaš iz blizine - uhvatiš grešku slikara. kada se odmakneš na korak, dva - vidiš da ta greška ima svoje mesto u celini. ne smeta ti, naprotiv. uživaš jer ima smisla.
a i beograd ume da deluje prekrasno iz aviona.
ni njegovi najružniji delovi mi nikada ne smetaju odozgo.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...