7/10/2010

a beautiful world of miniatures

it's all about dollhouses!
već sam spomenula da obožavam kućice za lutke i sve to što uz njih ide. nisam ni sama znala koliko je to ozbiljno dok na flickr-u nisam naišla na annina-u, a onda laganim guglovanjem zaključila da je ceo svet, uključujući The New York Times i Holly Becker iz Decor8-a u sličnoj euforiji kao i ja. svar je jasna - u pitanju je izvrsnost.
ovo nisu bilo kakve kućice za lutke. ovo su najreprezentativniji primerci, sa vrlo ubedljivim, modernim nameštajem. to ide dotle da na nekim fotografijama nisam bila sigurna da li gledam u dollhouse ili u real apartment.

4706008231_22e45fb6c0_b



detalji su da umreš. tu su te slikice, papučice, clutter na radnom stolu, vaznice i činijice... a dream come true. ja sam mislila da ovako nešto ne postoji.


dakle, reč je o kompletnom second life-u. nešto poput The Sims-a samo opipljivije. ukoliko vam ovoga nije dosta, na flickr-ovoj grupi Modern Miniatures, možete da pogledate kako još to ljudi rade, to jest - čega sve tu ima.

5 comments:

  1. kmeeee, hotju ja ovo... prelepo je, kao drugi postovi koje sam uspela da pogledam... PRATIM... :)

    ReplyDelete
  2. haha bože koliko su ljudi zaludni, mada mi je ovaj ofis sa macom mmhmmm
    mogla bi da budem mali čovek ::))

    ReplyDelete
  3. kako su lepe!!!i ja bih jednu takvu,da skroz poludim u ozbiljnim godinama:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...