7/30/2010

♥ currently in love with ♥ (special edition)


odmor dočekujem na izmaku snaga, honestly.

iako živim jednu od najboljih godina svog života, jako mnogo toga se izdešavalo u jako kratkom vremenskom periodu i stres je stres - bez obzira na to da li se posle njega smeješ ili plačeš. umorna sam, i čini mi se da mi odmor nikada nije bio neophodniji. ali pre nego što odem da se negde dezintegrišem i opet integrišem, moram onom malom broju izdržljivih i revnosnih ljudi koji posećuju beatpie on a daily basis da ostavim nešto... neki snack + neki track.

SO, HERE WE GO:

whatever works
opet mu je pošlo za rukom da me oduševi & da dotakne moje neuroze (ujed komarca = melanoma). godinama me je nerviralo ono za šta sam ja smatrala da je neka vrsta self-promotinga sa određenom dozom prenaduvane intelektualne onanije, pardon my french. a onda sam pre nekog vremena shvatila da je u igri nešto što ume da deluje tako bljuzgavo, ali nema ni govora o pretencioznoj intelektualštini, najviše zbog toga što se ovde radi o vrlo autentičnom autoru. stvari ne mogu biti loše kada su autentične. mogu vam biti bliske ili ne moraju, ali definitivno ne mogu imati negativan predznak. whatever works je klasičan woody.

july bites/beats
donny hathaway - i love you more then you'll ever know
esther phillips - home is where the hatred is
nina simone - black is the color of my true love's hair, jaffa remix
wilie bobo - evil ways , karriem riggins remix
barbara lynn - i'm a good woman
u našem malom univerzumu, jul i odmor nemaju smisla bez ovoga.

Yasumasa Morimura


Employing theatrical makeup, elaborate costumes, props and digital manipulation, [Yasumasa] Morimura fastidiously refashions himself as heroines from the canon of painting… [like Frida Kahlo]. Yet, the artifice – and ultimately the failure – of his transformations are always conspicuous. By imitating though never quite becoming[her], Morimura unravels notions of male and female, east and west, past and present, original and adaptation.
Text written by Nicolas Bissaker for Sleek Magazine.

more, please

WILL BE BACK SOON

2 comments:

  1. have fun i jako se dobro provedi, poshteno dezintegrishi, integrishi, osoli, odmori i josh svashta neshto fino :)
    a sad se polako bacam na post

    ReplyDelete
  2. hvala!!!!!!! :)))))
    i ukoliko se mimoidjemo - lepo se provedi na hvaru, bar za 2 posta. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...