3/15/2010

Taking Woodstock

postoje neki filmovi koji mi jednostavno legnu i koje bih mogla da odgledam , čini vam se, svaki dan po dva puta do kraja zivota.
i u opste se ne radi o tome da li je taj film neko epohalno filmsko dostignuce. ne... reč je jednostavno o filmovima koji "pričaju istim jezikom" kao ja.
razumemo se film i ja.

e pa novi film Ang Lee-a, je bas takav jedan film.




svi smo mi, verovatno po milion puta, uhvatili neki dokumentarac o tome kako je u stvari nastao taj cuveni woodstock. i ovaj film prica o tome...na jedan malo drugaciji nacin.
glavni junak je za pocetak tip koji se nalazi u poprilicno nezavidnoj poziciji, obzirom da je na njega palo da porodicni posao dovede u red i pomogne svojim roditeljima da se izvuku iz tog egzistencijanlog pakla u kome su se nasli."porodicni posao" je u stvari rupa koja je nekada bila motel koju vode njegovi roditelji.



sve u svemu - glumacka ekipa - perfektna. muzika je odlicna a sam film je jedna predivna, topla prica na prvom mestu o njemu (Elliot Tiber-u) i njegovoj disfunkcionalnoj porodici. o duznostima i s druge strane o slobodi da biras.... i naravno woodstocku .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...