3/15/2010

sam pocetak



ovo je za mene veliki poduhvat. velika avantura. veliki zalogaj.
zaista. ne znam u kom ce ovo pravcu da se razvije, i ne zelim jos uvek da dajem nikakava obecanja. ali trudicu se da bude autenticno i zabavno. trudicu se da ovo bude nesto intimnije od bloga itself. da bude nekakav svojevrstan presek trenutka u kome se nalazim.
generalno mislim da sam u onoj fazi u zivotu u kojoj je jos uvek SVE moguce.
ja jos uvek mislim da postoji neki potencijal koji nije relizovan, da postoji neki penthaus u NY sa mojim imenom na vratima. :)
a sve ovo ce mi posluziti da imam nekakav bolji uvid u to sta zelim, sta mi se dopada, sta me rastuzuje...
da reorganizujem haos, polepitm nalepnice i etikete.
zelim nam svima - ugodnu vožnju.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...