3/22/2014

LIFE IN PICTURES: JEMIMA KIRKE

 

. . .


Nema potrebe da se lažemo i muljamo, mogu slobodno da vam priznam da ja obožavam “Girls” i da mi je“Life in Pictures: Jemima Kirke” članak sa  NY Mag-a pošteno ulepšao dan, s obzirom da sam Jemimin die-hard fan.

 

Jemima ima posebno mesto u mom srcu zato što me njen stil i neokolišanje, pa čak i fizionomija i boja glasa - strašno podseća na mog bff-a. Ja sam se oduvek najiskrenije divila tim ženama koje se ponašaju prirodno i spontano. Njima se ne udvaraš i ne dodvoravaš, možeš da pričaš otvoreno baš o svemu, rečnikom koji u datom trenutku smatraš za appropriate, naprosto kod im je čitljiviji i jednostavniji… ili je to bar tako u mom slučaju.

Anyway, moram da priznam da je Kristina Loggia (fotograf) odradila čitavu priču perfektno. Baš bi bilo trulo da je među ovim fotografijama isplivala neka sa Jemimom kako aranžira cveže u trpezariji. Stvari deluju ubedljivo zato što su baš takve kakve ih vidimo. Ni gore ni dole. What you see is what you get.

Uglavnom, Jemima spava gola se budi jako rano. Kada kazem jako rano mislim na pre osam. Živi u Bruklinu i vodi jedan prilično uredan život. Da vam ne bih prepričavala čitavu njenu dnevnu rutinu (to možete da pročitate i sami ovde, ukoliko želite) izdvojiću vam par najjačih utisaka čitave Jemima priče. In not so many words:



Izgleda dobro bez trunke šminke.



Izgleda dobro sa mokrom kosom.



Izgleda dobro u običnom jeans-u.



Ima svoj atelje u podrumu.



Divna je mama. I apparently, prilično je spretna u kuhinji.



Puši u kući kad deca spavaju.



Oh, by the way -

12:38 a.m.:

Walking Rozy (dog) is such a bitch in the cold. He doesn’t even want to go.
We just do it so he won’t shit in the house.

 

+

skorašnji članak sa NY Timesa o Jemiminoj drugoj po redu solo izložbi slika “Platforms”


7 comments:

  1. obozavam Jemimu i Girls! ^_^

    www.thewinterflower.com

    ReplyDelete
  2. juce sam pocela da gledam ovu seruju, obraticu paznju

    ReplyDelete
  3. jemima je genijalna i imam utisak da je slicna liku u seriji samo trezna:) volim da procackam sve sto se nadje o njoj, jer kod nje nema nista BS :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no BS :)
      http://www.rookiemag.com/2014/02/high-5-jemima-kirke/

      Delete
    2. eto! ne idem dovoljno cesto na rookie, a znam da treba. bas sam juce stalkovala Tavi po jutjubu :) hvala!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...