8/04/2012

READING MATERIAL

 

koko

Secret ingredient svakog dobrog odmora je proper reading material.

 

Svakom po ukusu. Meni lično, savršeno letnje štivo mora, pre svega, da bude zabavno i da ne opterećuje. Samim tim, dobar magazin i interesantan kuvar su se “plasirali u sam vrh liste”.


The Shimokitazawa generation” je online knjižara, koja se ujedno bavi i  odabirom, dizajnom i publikacijom bookleta evropskih, američkih i azijskih fotografa i independent magazina. Njihov stream na Flick-u ima izuzetnu kolekciju magazin covera i pictoriala (vrlo slična onoj sa omiljenog Gurafiku tumblra, u kojoj se istražuje istorija grafičkog dizajna u Japanu). Ovakve stvari ja procenjujem isključivo po koricama, to mi je najbrža i najefikasnija metoda.

To ide dotle da kupujem magazine i publikacije na jezicima koje ne razumem (upakovane u najlon, dakle bez prelistavanja) zato što sam ubedjena da ja u tome mogu da uživam i pored svega, što je često tačno. Ovaj stream je, dakle, srećno uobličenje moje letnje magazin (and more) vizije. :)



 


   

I tako dolazimo do kuvara… A tu je na neprikosnovenom prvom mestu Anthropologie sa svojim izborom knjiga o klopi. Ovo su tek neki od favorita. Još materijala možete da pronađete i na mom pinterestu, to jest ovde.

 

Untitled-3 Untitled-2 Untitled-1

1)Love, Laughter and Lunch 2) Vintage Cocktails 
3)Ripe: A Fresh, Colorful Approach To Fruits And Vegetables 
4) Les Petits Macarons 5) Gelato 6) Fresh & Easy: What to cook and how to cook it

3 comments:

  1. uh, fina selekcija
    i volim knjižare kde su magazini (ovakvi) poslagani kao knjige, jer su u stvari primerci koji ostaju

    ReplyDelete
  2. a da ne govorim o bjutiful cooking books, koje kupujem kao magazine:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...