8/09/2012

BLOG OF AN ART ADMIRER

 

Cherry, 1906, William McGregor Paxton

Blog of an Art Admirer

 

je dragocena riznica i entuzijastična zbirka najrazličitijih slikara, pravaca i dela. Obično su u pitanju oni majstori čija dela ne viđam toliko često, ali znam za njihovo postojanje, one way or the other. Tako sam, na primer, ovde konačno naletela na izdašnu kolekciju slika Ernest Bielera, kome sam se divila u nekom od prošlogodišnjih c.i.l.-ova, ili slike Vladimira Dunjića, Slavka Krunića, itd…

U daljoj euforiji i listanju otkrivam još neka imena, meni nepoznata, ali bitna (ili bar interesantna). Naime, tu se prvi put susrećem sa savremenim mađarskim slikarima. Radovi predivne Barne Basilides ili Tivadar Kosztka Csontvárya su neki od interesantnijih ulova. Uglavnom, stvari su vrlo lako mogle da izmaknu kontroli, jer sam u jednom trenutku imala četrdeset slika (sve najuži favoriti) koje sam nameravala da uglavim u jedan jedini post. Srećom, bila sam pametnija. Ovih desetak preostalih komada služe, čini mi se, kao dobar intro za sve one stvari koje možete da nađete na ovom izuzetnom art blogu.

 

Blossoming Almonds (Landscape in Italy), 1901,Tivadar Kosztka Csontváry

La Lecture Au Cafe, 1863, Alexandre-Auguste Hannotiau

Company Passing a Bridge, 1904, Tivadar Kosztka Csontváry

Illustration by Eyvind Earle

Still Life, 1943, Barna Basilides

Figurative painting, 1947, Barna Basilides

Young Girl with Carnation, 1908, Ernest Bieler

1)Cherry, 1906, William McGregor Paxton 2)Blossoming Almonds (Landscape in Italy), 1901,Tivadar Kosztka Csontváry 3)La Lecture Au Cafe, 1863, Alexandre-Auguste Hannotiau 4)Company Passing a Bridge, 1904, Tivadar Kosztka Csontváry 5)Illustration by Eyvind Earle 6)Still Life, 1943, Barna Basilides 7)Figurative painting, 1947, Barna Basilides 8)Young Girl with Carnation, 1908, Ernest Bieler

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...