4/27/2013

CURRENTLY IN LOVE No. 81

 

Hadouken

Alix-Rose Cowie i Kate Desmarais udružile su snage i uradile seriju fotografija Hadouken, svojevrstan twist na Makankosappo temu ( fotografije japanskih školarica i njihovih fake “superhero energy attack” moći).

   


Eric Ravilious

Zpravo, njegove fantastične šolje. Poslednja sličica je ilustracija Raviliousove Queen Elizabeth II Coronation šoljice by Angie Lewin.


The Living Co.

Art Direction & branding project for the Living Co, an old family Organic Trade store, by Big Horror Athens.


The Bitter Truth

Budimpešta ima lanac prefinih prodavnica (Culinaris) gde možete da pronađete ama baš sve što tražite od klope i pića. Ukoliko nešto ne možete da nađete a baš vam se jede / pije, ljudi iz Culinarisa će se pobrinuti da vam sve to dostave u najkraćem mogućem roku, naravno za velike pare. Anyway, u nekom od mojih skorijih pohoda na Culinaris nabasala sam na Pink Gin i liker od zove, by Bitter Truth. Bila je to ljubav na prvi pogled…


Standing Cactus Light

Oboooooožavam ovo malo, svetlucajuće, kaktus čudo by Studio Swine!


Anve Lookbook

Nakit Bee de Giacomo divno ide uz artwork Massimiliana Bombae.


Ana Mirats

Portfolio Ane Mirats je besprekorno ispeglan i decentan. Prelistavala sam satima njen sajtić i odlučila da izdvojim ovde tri omiljena rešenja : Massimo Dutti NY collection 12/13 katalog, Milano Cocktail Party Poster i Balclis posters.

   


Swirl by Ferréol Babin

Otkinula sam na ovaj marbleized drveni tronožac Ferréol Babina.


Works by Cali Sales

Lazy Tuesday all the way.


HOMME Magazine

John Malkovich na naslovnici njihovog S/S 2013 izdanja. Photo by Juergen Teller. God bless! Hallelujah!


Studio Morros business cards

Meni se do sada nije namestilo da mi vizitke trebaju. However, nosim se mišlju da nabavim jedan ovakav set kako bi ih (samozadovoljno) delila svima onima na koje naletim… Na pozadini bi pisalo – Da, da… Ja sam Jovana i ja sa awesome. Ova precious čuda dizajnirala je Kate Moross, graphic artist / illustrator / art director.

  


Handmade wooden toothbrush

Handcarved from either cherry or kanamemochi with a 100% natural and safe wild sesame oil coating (used as a natural wood treatment in Japan for a very long time). The form of the toothbrush is determined by the natural shape of the wood, which is personally foraged and collected by Yohei both in Australia and Japan. By Japanese wood artist Yohei Murai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...