10/29/2012

BRICK BY BRICK Pt. 5

 

Često se dešava da su moja online traganja posledica okolnosti u kojima se nalazim u tom trenutku. S obzirom na skorašnju selidbu, dalo bi se pretpostaviti da je današnji post rezultat upravo tih događaja… 

However, priznajem, rekordno malo sam se opterećivala tim stvarima ove godine, nekako su išle same od sebe, bez stresa i pritiska. Uz sve to, prilično sam zadovoljna našim stanom, basic komadima nameštaja, rasporedom i pokrivenim potrebama, pa nije bilo prostora za opširna dumanja i razbijanja glave. Ovaj post, prema tome, dolazi sa onog drugog pola (onog preko puta histerije), smirenog i zadovoljnog. Kao i prethodni Brick by Brick post, i ovom je cilj da sintetizuje nagomilane home style bookmarke i pronalaske. 







~ Studio Apartment Tour ~

Nedavno sam via I Just Might Explode pronašla ovaj školski prier “školske gajbice”. Majušno, udobno & ljupko. Toliko ljupko da kreveti na sprat deluju kao legitimna opcija. :)


 

~ Anna Larsson prints ~

Black on white. Clean and simple. Found via AMM.


~ Sandra Juto and Johan Pergenius ~

U slučaju da me pratite na Tumblru i Pinterestu, mogli ste da primetite golemo oduševljenje bernilnskim stanom Sandre i Johana. Intervju i ostatak fotografija možete da pogledate na FVF.


freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3709-930x619

freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3557-930x619

freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3590-930x619

freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3669-930x619       freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3602-930x619

freunde-von-freunden_Sandra_Juto_3450-930x619

~ Truck furniture ~

Kada bi me pitali kakvi su to komadi nameštaja koji odolevaju vremenu, ne izlaze iz mode, ne zastarevaju i ne matore poput drugih, brzo bih vam odgovorila da su to sasvim sigurno basic komadi, jednostavnih linija od drveta (stočići, poličice i tome slično) uz naravno old school udobne fotelje, dvosede, trosede, etc. A potom bih vam dala adresu Truck Furniture-a, da vidite kako to zapravo izgleda u praksi.


14 11 12

13a

~ Other People ~

Još jedan u nizu predivnih projekata koji vam omogućavaju da virnete u tuđe radne prostore ili stanove. Other people is a project by photographer Olga Bennett. It’s my way to introduce you to wonderful people, whose work and personality inspire me. I keep it quiet and intimate.”


dane_0019

d1010002  karla_way_00041

~ La Chaise by Charles and Ray Eames ~

Moja tiha patnja je La Chaise koju su, davne 1948, dizajnirali Charles i Ray Eames… “Inspired by "Floating Figure", a sculpture by Gaston Lachaise. It is the unbelievable elegance of this assertive seating sculpture that enables any number of sitting and reclining positions, which is so very appealing. It has long since established itself as an icon of Organic Design.”


798px-La_Chaise_by_Charles_and_Ray_Eames_and_FLY_by_Ferruccio_Laviani

~ Rosett ~

“Rosett. Pendant hanging lamp in powder coated metal spun aluminium. Large size design.” Produced in Sweden by Elin Riismark.


   

~ Chester Moon Sofa ~

Chester Moon Sofa je predivan (kožni) oblačić, designed by Paola Navone for Baxter. Još jedna od stvari za kojima bih mogla da patim, ali neću. Zato što sam karakter. :)


8 comments:

  1. Zadnja kominacija u cjelosti mi je naj...!Pozdrav

    ReplyDelete
  2. oooh predivne slikeee, predivne, želim svoj stan i na sred njega ovaj beli oblak!! i'm so sad now.. ;)

    ReplyDelete
  3. :)))
    pa nije valjda doslo do toga :/ :)

    ReplyDelete
  4. Da li imas informaciju, ideju gdje bi se u BG-u mogle naci ovakve sofe? Pozdrav :)

    ReplyDelete
  5. ja bih sve, a jel moze sve? ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...