9/28/2011

RALPH LAUREN’S RRL

Ralphy je izbacio vintage lookbook za njegovu RRL liniju. Kad kažem vinatage lookbook, mislim toliko vintage alike, toliko ubedljivo i namazano, da sam bila ubeđena da je u pitanju moodboard od starih fotki prema kojima su nastali krojevi i modeli za novu liniju. Ralphy, you sneaky little fella…

“Pioneering spirit of the American West”, flanelske košulje, isprani denim, glomazne kopče na mekanim kožnim kaiševima, opasne muškarčine i testosteron čine Double RL kolekciju, koja je dobila ime po čuvenom Kolorado ranču gospodila Lauren.

***

***

ps: ovaj post najavljuje kraj “zaliha”. Kucamo se krajem oktobra, početkom novembra. Stay tuned and sweet, as always!

5 comments:

  1. Ok, posle sedam dana shvatim da ima novosti i sada opet glad...ok, idem da uživam z zadnjima:)

    ReplyDelete
  2. Vidim da pravis pauzu,ali moram da ti javim kako sam se obradovala kad sam videla clanak o tvom blogu u casopisu Elle. Bilo je ono kao jaooo pa ja tu devojku "znam" :)) odusev totalni!!!!Divno!!!!! Cekam novu sezonu postova....:)) pozz

    ReplyDelete
  3. zahvaljujuci Elle-u, otkrila sam tvoj blog. I da znas da mi je drago sto jesam, jer je odlican! Obozavam ovaj RL post! samo tako nastavi
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Bravo za Ellic J! Haj chitamo se kad se vratish! :*

    ReplyDelete
  5. @ matilda - ej, evo me i ne mrdam skoro! :)
    @ mamarijana - heej, znaci videla si :))
    @ milica - jao, jako se radujem da znas! i hvala!
    @ marina - narafffno! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...